جلسات حضوری پروپوزال برگزار شد

طبق زمان‌بندی اعلام‌شده در اطلاعیه شماره ۱۰، جلسات ارائه پروپوزال از شنبه تا دوشنبه (۲۷ الی ۲۹ شهریورماه) با حضور داورانی از دانشگاه و صنعت در سالن جلسات مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید. در این جلسات، هر تیم به مدت تقریبی ۳۰ دقیقه فرصت داشت تا فرایند آماده‌سازی و اجرای مأموریت مسابقه را در حضور داوران ارائه نماید و پس از آن به سؤالات مطرح‌شده پاسخ دهد. همان‌طور که در ابتدای هر جلسه به تیم‌ها گفته می‌شد، هدف از برگزاری این جلسات، ارائه راهنمایی‌های بیشتر و کاربردی به تیم‌های شرکت‌کننده بود و وزن بیشتر امتیاز ارزیابی با بررسی پروپوزال‌ها و مطالعه آن‌ها صورت خواهد گرفت.

از ۲۷ تیمی که در لیست ارائه پروپوزال قرار داشتند، تنها یکی از تیم‌ها به دلیل مأموریت در این جلسات حضور نداشت و مابقی تیم‌ها طبق برنامه و با جدیت تمام به ارائه پروپوزال و تبادل اطلاعات و تجربیات خود پرداختند.

شایان‌ ذکر است در این دوره از مسابقات از ۴۰ تیم ثبت‌نامی، تیم‌هایی که پروپوزال خود را ارسال نموده‌اند، به مرحله بعدی یعنی مرحله “طراحی، ساخت و نصب تجهیزات” راه خواهند یافت و مابقی نیز در صورت ارسال پروپوزال و بررسی آن توسط کمیته علمی مسابقه، مجوز ورود به مرحله بعد را کسب خواهند نمود.

منتخب تصاویر جلسات ارائه پروپوزال

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *