نتایج مرحله ارائه پروپوزال

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله ارائه پروپوزال و همچنین داوران محترم، نتایج مرحله ارائه پروپوزال چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین به صورت زیر اعلام می‌گردد:

نتایج ارزیابی

با توجه به اتمام ارزیابی مرحله ارائه پروپوزال، تیم‌ها بر اساس امتیاز کسب شده و ارزیابی داوران در ارائه حضوری و نیز مستندات ارائه شده ، در سه سطح “ریسک پایین”، “ریسک متوسط” و “ریسک بالا” رده‌بندی شده‌اند که در نمودار زیر مشخص شده است.

  • تیمی که با ریسک پایین ارزیابی شده، به این مفهوم است که غالب فانکشن‌های مورد نیاز برای انجام ایمن مأموریت را در پروپوزال خود در نظر گرفته است و لذا با حفظ دیسیپلین کاری و تعداد محدودی تست، شانس موفقیت بالائی دارد.
  • تیمی که با ریسک متوسط ارزیابی شده، تیمی است که با روش‌های مرسوم و شناخته شده برای انجام مأموریت اقدام نموده و لذا باید تمرکز خود را در انجام صحیح تمام مراحل حفظ کرده و تعداد تست‌های خود را بیشتر نماید.
  • تیمی که با ریسک بالا ارزیابی شده، تیمی است که یک یا چند ویژگی ضروری را مطرح نکرده، چنین تیمی نیازمند افزایش تنوع تعداد تست‌های زمینی و پروازی قبل از شرکت در مسابقه نهائی است.

1

نکات

  1. سطح هر تیم از طریق ایمیل به اعضای آن تیم ارسال خواهد شد.
  2. توضیحاتی مربوط به ارزیابی پروپوزال‌ها توسط جناب آقای دکتر ملائک _ دبیر کمیته علمی مسابقات _ ارائه شده که فیلم آن از طریق کانال تلگرام و همچنین صفحه آپارات قابل مشاهده است.
  3. در صورت وجود هر گونه سئوال و یا ابهام احتمالی، موضوع را به شکل مکتوب به ایمیل مسابقات ارسال نمایید تا کمیته علمی رسیدگی لازم را به عمل آورد.
  4. ضمناً کمیته علمی مسابقات، آمادگی لازم را جهت هرگونه همکاری با تیم‌های شرکت کننده برای کسب حمایت مالی از حامیان اعلام می‌دارد.
  5. طبق دفترچه قوانین، مرحله بعد تحت عنوان “طراحی، ساخت و نصب تجهیزات” بوده که تا انتهای دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.

 

مشاهده فیلم توضیحات جناب آقای دکتر ملائک در مورد نتایج ارزیابی پروپوزال‌ها

دریافت فایل اطلاعیه

icon-PDF-small

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *