زمان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مسابقه

ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین، به اطلاع می‌رساند پیرو اطلاعیه شماره ۱۷، نمایشگاه دستاوردهای مسابقه به صورت زیر برگزار خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای مسابقه

به منظور ارزیابی مرحله ساخت و اخذ مجوز صلاحیت پرواز در چهارمین دوره مسابقات و نیز نمود فیزیکی از دستاوردهای تیم‌ها با هدف بازخورد آن بین مسئولین کشور و نیز حامیان مسابقات، کمیته اجرایی اقدام به برگزاری نمایشگاهی از این دستاوردها خواهد نمود. جزئیات برگزاری این نمایشگاه در جدول زیر آمده است.

برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در بازه زمانی مذکور در حال انجام است که جزئیات آن در اطلاعیه بعدی منتشر خواهد شد.

نکات

  • حضور در این نمایشگاه به منظور ارزیابی تیم الزامی است و تیم‌ها در این مرحله، مجوز شرکت‌ در آزمون‌های پروازی را کسب خواهند کرد.
  • در صورتی‌که تیمی موفق به ارسال گزارش مربوط به مرحله ساخت نشده است، باید حتما قبل از حضور در نمایشگاه، آن را به همراه آلبوم تصاویر و فیلم‌های خواسته شده در اطلاعیه شماره ۱۷ به دبیرخانه مسابقه تحویل دهد.
  • با توجه به بازه ۴ روزه نمایشگاه، کمیته برگزاری در نظر دارد برای تیم‌ها تسهیلات اقامتی ایجاد نماید. لذا افرادی که در این مدت به اسکان نیاز دارند، اسامی خود را حداکثر تا یکشنبه ۲۰ فروردین‌ماه به دبیرخانه مسابقه اعلام نمایند تا برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد. لازم به ذکر است تسهیلات رفاهی برای حداکثر ۳ نفر از اعضای هر تیم در نظر گرفته خواهد شد.

دریافت فایل اطلاعیه

icon-PDF-small

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *