با برپایی نمایشگاه دستاوردهای مسابقه، داوری مرحله ساخت انجام شد

با اتمام مرحله طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و طبق اطلاع‌رسانی صورت‌گرفته، داوری این مرحله با حضور ۱۸ تیم در دانشگاه صنعتی شریف انجام شد. پس از حضور و استقرار تیم‌ها در محل ارزیابی، روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه، ۶ داور در قالب ۳ گروه داوری به بررسی و ارزیابی تیم‌های حاضر در این مرحله پرداختند. داوران این مرحله، از اساتید دانشگاه و همچنین کارشناسانی از شرکت صنایع هوایی قدس و پژوهشکده سازمان صنایع هوایی بودند که به همراه آقای دکتر ملائک، دبیر کمیته علمی مسابقه، از پرنده‌های آماده‌شده بازدید نموده و مورد ارزیابی قرار دادند. نتایج داوری این مرحله به زودی طی اطلاعیه‌ای منتشر خواهد شد.

همچنین با هدف نمایش پرنده‌های تیم‌های شرکت‌کننده و ارائه دستاوردهای این دوره از مسابقه، هواپیماهای ساخته‌شده در روزهای شنبه و یکشنبه، ۲۶ و ۲۷ فروردین‌ماه برای بازدید مسئولین و علاقمندان حوزه پهپاد به معرض نمایش گذاشته شد. همایشی نیز در روز اول برگزاری نمایشگاه، با حضور نمایندگانی از حامیان مسابقه و با سخنرانی مهندس رنجبر، معاون اجرایی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی و آقای دکتر ملائک برگزار شد و در آن به حمایت بیشتر از مسابقات و تیم‌های شرکت‌کننده و همچنین هم‌افزایی توانایی آنها با تشکیل کنسرسیوم و تبادل اطلاعات و تجربیات تأکید گردید.

شایان‌ ذکر است در این دوره از مسابقات از ۴۰ تیم ثبت‌نامی، ۲۷ تیم موفق به ارائه پروپوزال شدند و از این تعداد، ۱۸ تیم در مرحله طراحی، ساخت و نصب تجهیزات حضور داشتند.

منتخب تصاویر داوری مرحله ساخت و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مسابقه

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *