نتایج مرحله طراحی، ساخت و نصب تجهیزات

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله و همچنین داوران محترم، نتایج مرحله طراحی، ساخت و نصب تجهیزات چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین به صورت زیر اعلام می‌گردد:

نتایج ارزیابی

پس از بررسی نتایج ارزیابی توسط داوران، رده‌بندی تیم‌ها به شکل زیر اعلام می‌گردد.

  • گروه پیشرو: روند فعالیت تیم شما مناسب تشخیص داده شده و حفظ این روند می‌تواند زمینه موفقیت شما را فراهم نماید.
  • گروه خوب: روند فعالیت تیم شما کافی بوده ولی این پتانسیل وجود دارد که آن را بهبود بخشید و لذا خوب است که از پتانسیل‌های خود استفاده بهتری کنید تا شانس بیشتری برای موفقیت در آزمون نهایی داشته باشید.
  • گروه میانه: روند فعالیت تیم شما بر اساس الگوهای شناخته شده به جلو رفته و خوب است که با اضافه‌کردن اعضای جدید و کسب حمایت مالی و یا اجرای آزمایش‌های بیشتر روی طراحی خود، جایگاه خود را بهبود بخشید. کمیته علمی مسابقه می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار تیم شما قرار دهد.
  • گروه نیازمند فعالیت و حمایت بیشتر: تیم شما به هر دلیلی از فرصت‌های قبلی به اندازه کافی استفاده نکرده و لذا در زمان باقیمانده باید فعالیت‌های بیشتری را در دستور کار قرار دهد. کمیته برگزاری قطعاً پیگیری‌های بیشتری را متوجه تیم شما خواهد کرد تا از حضور موفقیت‌آمیز شما در آزمون نهایی اطمینان حاصل شود.

با توجه به رعایت مسائل ایمنی و نیل به هدف پروازی ایمن با توجه به ملاحظات حوزه پرواز همجوار مناطق مسکونی در شهر کلاله، لازم است تا تیم‌هایی که در مرحله ارزیابی ساخت در گروه‌های “میانه” و “نیازمند فعالیت و حمایت بیشتر” قرار گرفته‌اند، حتما در مرحله پیش‌آزمون حضور داشته باشند. برای سایر تیم‌ها در دو گروه “پیشرو” و “خوب”، این بخش الزامی نیست و کافی‌ است نمونه فیلم از تست پروازی که نشان از صحت عملکرد همه زیرسیستم‌ها را دارد، ارسال نمایند.

نکات

  1. در صورت وجود هر گونه سؤال و یا ابهام احتمالی، موضوع را به شکل مکتوب به ایمیل مسابقات ارسال نمایید تا کمیته علمی رسیدگی لازم را به عمل آورد.
  2. کمیته برگزاری مسابقات، آمادگی لازم را جهت هرگونه همکاری با تیم‌های شرکت کننده برای کسب حمایت مالی و همچنین خرید تجهیزات اعلام می‌دارد.
  3. طبق دفترچه قوانین، مرحله بعد تحت عنوان “ارزیابی آمادگی آزمون” بوده که تا قبل از برگزاری آزمون‌های پروازی ادامه دارد.

 

دریافت فایل اطلاعیه

icon-PDF-small

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *