جزئیات برگزاری پیش‌آزمون

پیرو اطلاعیه شماره ۲۲، به اطلاع تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین می‌رساند، جزئیات برگزاری پیش‌آزمون به صورت زیر است:

  زمان و محل برگزاری پیش‌آزمون

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مسئولین باند پروازی شهر اصفهان، برنامه برگزاری پیش‌آزمون از تاریخ ۹۶/۰۴/۱۳ الی ۹۶/۰۴/۱۵ خواهد بود. برنامه پروازی فقط از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ ظهر قابل اجرا خواهد بود.
محل برگزاری آزمون‌های پروازی، باندی در مجاورت شهر اصفهان است که آدرس دقیق آن به ایمیل سرپرست تیم ارسال خواهد شد.

  گروه‌بندی تیم‌ها و زمان‌بندی

گروه‌بندی تیم‌ها در مرحله پیش‌آزمون، به صورت جدول زیر است:

تیم‌ها بر حسب گروه‌بندی انجام شده، اقدام به اجرای تست‌های خود خواهند کرد. این برنامه به شکل ارائه شده زیر است:

  نکات

  1. به منظور خدمات بهتر به تیم‌های متقاضی، فقط تیم‌هایی می‌توانند در باند پروازی حضور داشته باشند که طبق برنامه زمان‌بندی برای انجام تست و پرواز مشخص شده‌اند.
  2. در صورت بروز مشکلات جوی که باعث اخلال در عملکرد و یا اجرای مأموریت شود، کمیته برگزاری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.
  3. کلیه تجهیزات مورد نیاز تیم‌ها باید توسط خود اعضا به محل تست حمل شود. بنزین سوپر (بدون روغن ترکیب‌شده) در محل وجود دارد. تهیه و ترکیب روغن به عهده اعضای تیم‌ها خواهد بود. برای موتورهای الکلی، سوخت از طرف دبیرخانه قابل ارائه نیست.
  4. با توجه به محدودیت حضور در فرودگاه، برنامه تعیین‌شده برای تیم‌ها قابل تغییر نخواهد بود و در صورت عدم حضور تیم، امکان برگزاری آزمون در زمان دیگری وجود ندارد.
  5. بیشترین تعداد اعضای هر تیم در محل انجام تست تا ۵ نفر می‌باشد.
  6. امکان اقامت و پذیرایی برای تیم‌ها با توجه به گروه‌بندی آنها در محل مسابقه فراهم گردیده است.
  7. با توجه به ملاحظات مربوطه، لازم است تا اصل نامه معرفی از دانشگاه که در آن به نام کامل اعضا اشاره شده و مهر و امضای دانشگاه در آن درج شده است، به همراه داشته باشند. از ورود اعضای تیم بدون برگه یاد شده، ممانعت به عمل خواهد آمد.
  8. به منظور اخذ مجوز پرواز، لازم به تکمیل فرم طرح پروازی (Flight Plan) و ارائه آن به کمیته برگزاری است که فایل آن به سرپرست تیم ارسال خواهد شد. تیم‌ها می‌توانند فرم مذکور را در روز پیش آزمون حداقل ۱ ساعت قبل از پرواز، در اختیار کمیته برگزاری قرار دهند.
  9. در هر بازه زمانی تعیین شده، فقط یک تیم می‌تواند در حال پرواز باشد. به منظور مدیریت وقت و هزینه، هر تیم یک‌بار اجازه انجام مأموریت ساده شده این مرحله را خواهد داشت. تعیین برنامه زمانی بر حسب برنامه پروازی ارائه‌شده تیم‌ها و با مدیریت هیئت برگزاری مستقر در محل صورت می‌‌پذیرد.
  10. سایر تست‌های برنامه‌ریزی شده خود تیم‌ها، به شکل مشابه با هماهنگی کمیته برگزاری صورت می‌پذیرد.
  11. به منظور برنامه‌ریزی بهتر، تیم‌ها بر اساس برنامه اعلامی در اقامتگاه حاضر شده و پس از پذیرش، می‌توانند به محل باند پروازی رفته و اقدام به سرهم‌بندی پرنده خود نمایند. ساعت دقیق پیش‌آزمون و تست پرواز تیم بر اساس برنامه اعلامی تیم برگزاری و با عنایت به طرح پرواز تیم مجری، تنظیم می‌شود.

 

دریافت فایل اطلاعیه

icon-PDF-small

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *