نتایج داوری و ارزیابی مرحله پروازی

ستاد برگزاری مسابقات ضمن قدردانی از تمامی شرکت‌کنندگاه چهارمین دوره مسابقات ملی طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین که تا این لحظه تمام تلاش خود را در راستای شرکت موفق در مسابقات بکار بسته‌اند، ضمن اعلام نتایج امتیازات کسب شده، رتبه¬های نسبی را به شرح زیر اعلام می¬دارد.

لازم به ذکر است که رتبه¬های اعلامی صرفاً نسبی و بر اساس امتیاز کسب شدهاست. درحالی که ستاد برگزاری و کمیته علمی، با توجه به حمایت¬ها و زمان سپری شده و تجربیات دوره¬های قبل، انتظار بر این داشت که تیم¬های برتر بتوانند حداقل ۱۵۰۰۰ امتیاز کسب نمایند. لازم به ذکر است که این سطح امتیاز معادل اجرای تمام بخش¬های مأموریت شامل تشخیص دقیق و سریع موقعیت¬ها و تحویل سالم محموله است. از این جهت، ضمن تبریک به تیم¬های برتر انتظار میرود اعضا کار را پایان¬یافته تلقی نکرده و به بهبود کیفیت پرنده خود ادامه دهند.

این نتایج بر اساس مطالعه دقیق گزارش تحلیلی ارسالی تیم¬ها پس از مرحله پروازی، فیلم پرواز و مستندات روز آزمون و ارزیابی تیم علمی از نحوه عملکرد تیم در حین اجرای مأموریت بوده است. با این توضیح، حق اعتراض اعضا به نتایج با فرض استناد بر مورد یا مواردی علمی، قابل طرح و بررسی است.

نتایج ارزیابی داوری

در این مرحله از مسابقات، تعداد هشت تیم از کل مجموع تیم¬های شرکت کننده حضور داشته و اقدام به شرکت در رقابت کردند. با بررسی نتایج عملکرد تیم¬ها در این صورت مسئله توسط کمیته علمی و هیئت داوری ، اجرای کامل مأموریت برای هیچ یک از تیم¬ها ثبت نشده است. با این حال، برخی از تیم¬ها بخش¬هایی از مأموریت را به اجرا گذاشته و قابلیت¬های خود را در آن مورد نشان داده¬اند.

امتیاز سایر تیم¬های شرکت کننده در این رقابت به شکل جدول زیر است. علاوه بر جوایز تیم¬ برتر، جوایزی به رسم یادبود به تمامی تیم¬های شرکت کننده در مرحله پروازی مسابقات اهدا می¬شود.

 

 

جدول عملکرد فنی

در جدول زیر، قابلیتهای فنی تیم در اجرای مأموریت ذکر شدهاست. علامت “۱” به معنی انجام یک مورد و “۰” بهمعنی عدم اجرای آن است.

 

گزارش تحلیلی عملکرد تیم¬ها که به دبیرخانه ارسال شده است، به زودی بر روی سایت اینترنتی مسابقات به آدرس www.iudc.ir قابل دسترسی است.

 

دریافت فایل اطلاعیه

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *