اهدای جوایز نقدی مسابقات

ستاد برگزاری مسابقات ضمن تشکر از تمامی اعضای تیم‌ها و حامیان برای حضور در برنامه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات طراحی و ساخت هواپیماهای بدون سرنشین، بدین وسیله توضیحات لازم در رابطه با نحوه اخذ جوایز تیم های برتر این دوره از مسابقات را ارائه می‌کند.

بنا به بررسی تیم داوری و نیز نظر نمایندگان محترم حامیان مسابقات، سقف جمع جوایز نقدی این دوره معادل مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال خواهد بود. این تصمیم بنا بر کیفیت اجرای مأموریت و نیز نتایج فنی تیم ها، پس از مطالعه دقیق گزارش تحلیلی ارسالی آنها اخذ شده و اجرایی شده است. برابر دفترچه قوانین، جوایز نقدی در مراحل مختلف مسابقات توزیع شده است تا در هر مرحله، کارایی تیم‌ها جداگانه ارزیابی گردد. لذا در ادامه مقادیر جوایز نقدی به تفکیک اعلام شده در دفترچه جوایز با عناوین مربوط به مرحله پروپوزال، تطبیق طرح و اجرا و فاز پروازی ، عنوان شده است.

در مرحله ارائه پروپوزال که عمدتاً فازی تئوریک بشمار می‌آید، ارزیابی داوران از تیم‌ها به شکل نسبی نزدیک به هم بوده است. لذا بنا به تصمیم اتخاذ شده در کمیته علمی و برگزاری، جوایز این مرحله به شکل یکسان بین تیم‌ها تقسیم شده است.

بنابه تأکید صورت مسئله دوره چهارم از رقابت‌ها بر روی امدادرسانی، کمیته علمی تصمیم به تخصیص جایزه‌ای برای “ارسال سالم و موفق محموله امدادی” کرده است. در این رابطه، تیم هایی که در این مورد خاص، عملکرد بهتری را داشته‌اند حائز کسب جایزه شده‌اند. همینطور جوایزی برای تیم هایی که در مرحله پایانی مسابقات حضور داشتند در نظر گرفته شده است. دراین رابطه، جایزه نقدی بابت تشویق تیم‌ها برای افزایش روحیه مساعدت علمی به سایر تیم‌ها در نظر گرفته شده است.

نتایج ارزیابی داوری و جوایز نقدی

۱. نتایج ارزیابی طرح های مرحله پروپوزال

.

۲. نتایج ارزیابی طرح های مرحله ساخت و طراحی چهارمین دوره مسابقه (تطبیق طرح و اجرا)

.

۳. نتایج ارزیابی طرح های مرحله آزمون پروازی چهارمین دوره مسابقه

.

۴. سایر جوایز – بابت ارسال سالم محموله

.

۵. سایر جوایز – بابت تلاش و حضور در آزمون نهایی

.

۶. سایر جوایز – بابت کمک به سایر تیم‌ها و روحیه همکاری علمی

.

نحوه اخذ جوایز

به منظور اعطای جوایز نقدی، لازم است تا هر تیم شماره حساب سرگروه تیم را به شکل مکتوب به آدرس ایمیل دبیرخانه واقع در سایت رسمی مسابقات تا تاریخ ۳۰/۹/۹۶ ، ارسال نمایند.

به محض دریافت وجه جوایز از طرف حامی محترم مسابقات-ستاد توسعه فناوری هوایی و هوانوردی- به حساب اعلام شده توسط نماینده گروه واریز می‌شود.

شرح میان

 

 

دریافت فایل اطلاعیه

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *